czwartek, 1 sierpnia 2013

Coś tam o koniach

Pozycjoner musi wykonać swoją pracę, dlatego też robię co do mnie należy i napiszę jeszcze kilka artów zaplanowanych na jutro, żeby jutro już mieć luz. O czym to pozycjoner dzisiaj napiszę, otóż o koniach. Nie będę siedział na koniu, po prostu opiszę po krótce ten temat, aby każdy wiedział o co chodzi. W tej chwili realizujemy zlecenie dla naszego klienta, który zajmuje się końmi, a dokładniej rzecz biorąc - prowadzi sklep jeździecki. Człowiek ten poświęcił wiele temu tematowi i zna się naprawdę rewelacyjnie na rzeczy. Sam kiedyś myślałem bardzo często nad tym, żeby kiedyś rozpocząć przygodę z końmi, bo słyszałem od wszystkich, że są to wspaniałe zwierzęta i że naprawdę warto je doświadczyć. Zastanawiające było to, że każdy kto wyrażał jakąś opinię, wyrażał się zawsze bardzo pozytywnie. Dało mi tu bardzo dużo do myślenia, na tyle dużo, że naprawdę coraz poważniej myślę o rozpoczęciu tej przygody, na początku pojadę ze znajomymi, ale jednak później warto już kupić własny sprzęt, nie będzie problemu z wyborem. Sklep już mam, a w sklepie tym doradzą mi co wybrać, więc problem rozwiązany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz